I ben wiedr do!

Ingeborch Schmittseifer und Erna Pritschibilski im Dialog
Feuilleton des GdW

Moderator: Forenteam

Antworten
Erna_Pritschibilski
ohne_Glied
Beiträge: 107
Registriert: 24.02.2008, 00:59

I ben wiedr do!

Beitrag von Erna_Pritschibilski » 01.05.2008, 18:59

Hallole Loite! :)

Ihr hän euch sichr scho gwundert, wo i ben, odr?! I hoffs amole. Also.. i han en Nervaproblem ghät, s´war ganz schlemm. Also dieses Putzingrich hat mi oifach fertig gmacht. On na kam no dr Doktor, un hat gsait, i däf nemme soviel Kucha essa, besonderscht, wenn i ansonschta nix ess. Ha ja! I han ja Diät halta müssa, wenn mi älle Loit seha hätta solla. Abr i hans uffgebba mit dem Putzingrich. I ben oifach zu alt für so ebbes. On dr Doktor hat gschempft mit mir, weil i han halt außer dem Stückle Kucha jeda Mittag mit dr Hilde zamma, nix meh gessa. Er isch dr Moinung, dass mir des net gut bekommt, weil i sollt ja auch mal Obscht on Gmüs essa, wega d´Vitalstoffe, die en Körper braucht. Abr moin Körper braucht so ebbes net... er hot nur abgwinkt und gsait "erzählet Se mir nix! Ihr Körper brauch des au! Sonscht kann er nemme funktioniera!"
Däs han i ja gsehn! Bei mir hat erscht nix meh funktioniert, als i uffghört hän, Kucha zom Essa! Däs han i au net lang ausghalta. I ben im wahrschten Sinne komplett ausgflippt! Däs war also genau der Kausus Knaxus, der däs Fass zom Überlaufa bracht hat! Wieso? Ha däs verzähl i euch!

Also i musst ja zom Eikaufa ganga, weil Obscht on Gmüs kaufa. On wie i so vom Eikaufa fertig ben, kommt mir doch allen Ernschtes a Frau entgega, mit zwei Kuchaschachtla uffem Arm. I han nur noch rot gseha, on han se ohgschriea.. "noi! netta! Net Kucha! Däs isch total gfährlich!" On i woiß au net so reacht, was na war, so ebbes wia en Filmriss.. i ben zu ihr nohglaufa, on han mit aller Wucht ihr Torta zerstört :oops: Mit ma riesa bums sen se erscht hoch in d`Luft gfloga, on noh uffen Boda knallt on dia Frau hat mi nur mit riesa Auga ohgschaut on wusst net, ob jetzt ihr letschtes Stündle gschlaga hat.

Ihr sehat also ... da war ja älles z´spät! Mei Doktor hat mi na zur Kur gschickt, zom Erhola. On da durft i au mittags mol a süßes Stückle essa. Jetzt gohts mir wiedr besser.. also.. Putzingrich muss auf ebba ander warta... i denk scho, dass des a guate Idee war.. abr net für mi!

Abr.. was mir hier ufffällt.. es müsset wohl no meh zur Kur wega d´Nerva. Also wia sich hier älle beleidiga un uffeinander losgangat.. s´isch oifach nemme scheh! Oiner isch ja ganz schlemm.. .dem müsst ma älleweil d´Mund mit Seife auswascha, so schlemm beleidigt er d´Loit. Der arme Moh! Wia hoißt er? Deppi? Na ja.. odr so ähnlich. Da hot ja mol oiner gsait.. Nomen est Omen :roll: Was so viel heißa soll, wia .. der hot scho den richtiga Nama. I ben richtig froh, dass i Erna heiß.. Erna isch neutral.

So ihr mei Forumle.. i schau au mal wiedr nei.. on seiet net so garschtig zuanand. S´liest sich net gut! On dr Deppi sot mal en Doktor konsultiera, na klappts au bessr mit dr Umwelt. I woiß wovon i sprech! Isch dia Seele net gsund, koh dr Körper des net lang mitmacha! On Gmüs.. au wenns net guat schmeckt, gsond isches! Merket euch des! :)

Grüßle
Euer
Ernale

Hildejard Kasupke
Beiträge: 122
Registriert: 28.02.2008, 10:25

Ick muß schon sajen...

Beitrag von Hildejard Kasupke » 06.05.2008, 03:48

Mensch Ernakin,
wie kannst hier nur sowat schreiben? Mund mit Seife auswaschen?! Hast verjessen dit hier ooch Kleenkinder mitlesen?
Du bist ma schon ne Marke, der janze Beitrach stiftet die Jören ja nur zu Dummfuch an! Erst schmeissen die mit die Torten und dann füttern se ihre kleenen Jeschwister mit die olle Kernseife!
Ick merk schon, Dir kann man ooch nich mal ne Sekunde alleene lassen. Is ja fast dit selbe wie mit dit Communistiti hier. Kaum is die Hilde mal nich da, da tanzen hier die ollen Waldjeister uffn Tisch.
Also nüscht mit den Feudel inne Ecke stellen und relaxen, jetze müssen war hier erst mal uffräumen!
Wie sieht dit denn aus wenn hier nen Fremder rinkiekt? Wie bei sonem ollen verstaubten Jungjessellen unterm Sofa!
Nich dit hier eener denkt dit Ernakin und ick machen die janze arbeet und die Sado Matschos lejen die Füße uffn Tisch! Ernakins Mob is zum dirigieren oder hieß dit delegieren? Keene Ahnung nich, aber dit eens klar is! Allet tanzt nach unser Pfeife!!!

Hildchen, dit sonst erzieherische Maßnahmen ergreift!

Antworten