Putzingrich - Ernales Weg von der Putze zur Millionärin

Ingeborch Schmittseifer und Erna Pritschibilski im Dialog
Feuilleton des GdW

Moderator: Forenteam

Antworten
Erna_Pritschibilski
ohne_Glied
Beiträge: 107
Registriert: 24.02.2008, 00:59

Putzingrich - Ernales Weg von der Putze zur Millionärin

Beitrag von Erna_Pritschibilski » 17.03.2008, 21:10

Also.. von wega moim Autfit! :) I kann euch saga.. heut war i im Städtle. Für mei Putzingrich muss i ja scho irgendwie a gute Figur macha. Also ben i zum Mieder-Müller!
Moi Güte! Was hän die da für schene Sacha! Jedafalls han i mir a Miedr ausgsucht.. also des macht a Figürle! I ben sicher, da guckt sogar oser Dorfpfarrer Putzingrich, wenn er koh! Ganz gwiess!
Also jedafalls han i jetzt a Miedr, des hebt den Po, macht en flacha Bauch (so guat´s halt goht!) on älles kommt ans richtige Plätzle :)
Jetzt muss i nur noch gucka, was i für drüber für en Kittele ohzieg! Sollt schon was farbafrohes sei. Soll so gut sei, dass sogar osre Merkelin neidisch werra tut :)

Also.. i mach mir scho Gedanka zom Autfit! Net wie ihr mal wieder denket!

Grüßle
Euer
Ernale

Hildejard Kasupke
Beiträge: 122
Registriert: 28.02.2008, 10:25

Da kriechst die Motten

Beitrag von Hildejard Kasupke » 17.03.2008, 21:43

dit Ernakin hat sich Dessous jekooft und will in sowat putzen :shock: :shock: :shock: ?

Dit verwunderte Hildchen

Erna_Pritschibilski
ohne_Glied
Beiträge: 107
Registriert: 24.02.2008, 00:59

Die Leut sollat ja auch komma!

Beitrag von Erna_Pritschibilski » 17.03.2008, 21:47

Abr des isch nur, damit ich a nettes Figürle hab. Figurgebend sozusaga! :) So isches halt! :) Der Kittel kommt so besser zur Geltung! On älles isch am richtiga Plätzle! :) Net wie bei osrer .. du weisch wen i moin!..i kohs net saga, wegga dem Schäublebot.. aber uff jeda Fall ..wega dem BH! So ebbes muss oifach richtig sitza, da führt koi Weg vorbei!

Grüßle
Dei
Ernale

Antworten