Die Schwoba hens halt druff - Wilbär!

Ingeborch Schmittseifer und Erna Pritschibilski im Dialog
Feuilleton des GdW

Moderator: Forenteam

Antworten
Erna_Pritschibilski
ohne_Glied
Beiträge: 107
Registriert: 24.02.2008, 00:59

Die Schwoba hens halt druff - Wilbär!

Beitrag von Erna_Pritschibilski » 29.02.2008, 22:27

I sags ja emmer! Mir könnet elles.. au hochdeutsch - mir wollet halt net.

Koiner hot nur oi Sterbenswörtle verrota vo dr Wilhelma! Weil Wilbär isch sogar oi Dag vor Flocke uff´d Welt komma.. abr neu.. der Schwabe woiß halt dia Gosch zom halde, wenn´s wichtig isch. On däs war wichtig! Oisbära brauchen Abgeschiedenheit und Ruh, wenn se Jonge hän. Na fresset se au ihre Jonge net auf, ond Handuffzucht isch net notwendig, wia mer Schwoba - mol wiadr - oidrucksvoll bewiesa hän.

S´isch oifach mei Ländle mal wieder! :) Däs koh au en Ötti no verkrafta, obwohl´s scho schwer isch manchmal :) Also wenn der schwätzt.. der liast doch älles ab, odr?!... also wenn der schwätzt.. da schläft mir s´Gsicht ei. Uii isch däääs ohstrengend! Ond noh versuchter emmer so kompetent zom Schaua... also i machs jetzt mal vor.. - Ihr könnet es Euch ja denka, odr stellet Euch halt den Ötti vor, däs isch no besser! :)

Ma muss nur uffpasse, dass däs Gsicht net so hänge bleibt! Also! Net übertreiba jetzt, gell?! :)

Grüßle
Euer
Erna

Erna_Pritschibilski
ohne_Glied
Beiträge: 107
Registriert: 24.02.2008, 00:59

Jetzt han i schon wieder vergessa..

Beitrag von Erna_Pritschibilski » 29.02.2008, 22:30


Hildejard Kasupke
Beiträge: 122
Registriert: 28.02.2008, 10:25

Beitrag von Hildejard Kasupke » 01.03.2008, 07:03

Also Ernaken,
da seit ihr Schwaben aber nich uff zack! Hast wohl verjessen wat der Zoo an unserem Knut verdient hat? Wie juut dat wir den Thilo haben, sach ick ja immer wieda!
Ausserdem nen komischer Name, wat soll der denn bedeuten? Hat wohl der Ötti imma jerufen „will Bär“? Dit soll hochdeutsch sein? Na ick weeß nich...

Hildchen

Erna_Pritschibilski
ohne_Glied
Beiträge: 107
Registriert: 24.02.2008, 00:59

Ha noi Hildegärtle!

Beitrag von Erna_Pritschibilski » 01.03.2008, 10:18

Was soll i jetzt saga? Hasch no nie davon ghört, dass dr Stuagarter Zoo Wilhelma hoißt? On? Klengelts jetz? :) Also.. Wilbär! Praktisch, oifach, gut... :)

Mir Schwoba machet nix für Geld, sonner nur aus reinschter ennerer Überzeugung. Mer verkaufat au net oifach so osere Oisbära, kaum hen se d´Auga uffgmacht. :( Abr mia hens au net nödig :)

Grüßle

Dei
Ernale

Hildejard Kasupke
Beiträge: 122
Registriert: 28.02.2008, 10:25

Beitrag von Hildejard Kasupke » 01.03.2008, 17:57

Im Moment bin ick noch mit der Emma beschäftigt Ernaken. Weeßt schon, dit Orkantief über uns. Is ja hier noch kräftich am blasen.
Wilhelma? Wer is denn dit nun wieder? Kenn ick die ooch? Musste mir mal vorstellen! Weeßt ja, ick lern immer jerne neue Leute kennen und wennse denn noch tierlieb sind is dit noch viel anjenehmer. Also ick dprft keene Einbären inner Wohnung halten, hat der Vermieter wat dajejen und ick würd denn ooch nich Hildebär nennen. Fänd ick kitschich. Ick gloob unseren Eisbären hat Ikea kräftich jesponsert und darum heisst der Knut.
Bis denne
Eure Hildejard

Antworten