Oser Helmut mit soine 90 Lenze isch emmer no

Ingeborch Schmittseifer und Erna Pritschibilski im Dialog
Feuilleton des GdW

Moderator: Forenteam

Antworten
Erna_Pritschibilski
ohne_Glied
Beiträge: 107
Registriert: 24.02.2008, 00:59

Oser Helmut mit soine 90 Lenze isch emmer no

Beitrag von Erna_Pritschibilski » 05.03.2008, 17:48

fit! Däs koh ma hier gut ogucka:

http://heutejournal.zdf.de/ZDFde/erweit ... ubmit.y=11

On er sagt ja nix Dummes! Es isch scho so... die Amis, die moinet, älle hän so zom sei, wia ses gern hättet. Ha ja wo kommet mir denn dahin??? Na semmer doch lieber "old Europe" .. aber net mit onser Frau Merkel, gell? Dia koh des wohl net höra.. isch möglicherweise no a Komplex aus ihrer DDR-Zeit.. I dät ja vorschlaga, sie goht nach USA,.. vielleicht wellet dia ja so oine Bundesmerkelin :roll: S´wär dia allerbeschte Lösung für elle. On mir könntet noh wiadr oifach "old Europe" sei, ganz in Ruh on voller Überzeugung, so wia mia halt send, gell?!

Übern Schröder koh ma saga, was ma wit... er hot wenigschtens den Busch lenks liaga lassa.. guat.. mir hän au net gwusst, dass er scho zur Hälfte im Putin drinsteckte, on vielleicht hot ihn däs dra ghindert :roll: 'Egal.. es war guat so.. on mir gfallt des gar net, was unsere Bundesmerkelin da mit dem Bush.. ..also.. egal... es solltet koine hässliche Fraua Bundeskanzler werda, ganz oifach.. dia hän vielleicht Probleme, on sin für Komplimente on Schmeicheleia oifach offe.. da koh mah oifach nix mache. So isch die Natur - der Kopf isch na ausgeschaltet! I koh mir den Busch au wirklich gut vorstella, wenn´s um Notstände goht. Er isch doch total Teschto, on spricht dia niedere Inschtinkte von hässliche Fraua gradezua oh.
Noi.. also wenn a Bundeskanzlerin, dann bitte a sehr hübsche, dia des überhaupt net interessiert, was so en Zwerg babbelt on oifach macht, was richtig isch. :)

Oser Helmut.. also des isch emmer no a Kerle noch moim Gschmack! Also den däd i heut no net.. also Ihr wisset ja.. Bettkante on so, gell.. also öffentlich däf ma so ebbes nemmer schreiba.. s´isch brandgfährlich! I hans ja letschtens erscht gschrieba.. Spioniera isch ja jetzt erlaubt! :x

Passet guat uff!

Euer
Ernale

Knurro_Knurreck
Beiträge: 859
Registriert: 22.07.2007, 16:14
Wohnort: Oberbayern

Re: Oser Helmut mit soine 90 Lenze isch emmer no

Beitrag von Knurro_Knurreck » 05.03.2008, 20:10

Erna_Pritschibilski hat geschrieben:fit! Däs koh ma hier gut ogucka:

http://heutejournal.zdf.de/ZDFde/erweit ... ubmit.y=11

On er sagt ja nix Dummes! Es isch scho so... die Amis, die moinet, älle hän so zom sei, wia ses gern hättet. Ha ja wo kommet mir denn dahin??? Na semmer doch lieber "old Europe" .. aber net mit onser Frau Merkel, gell? Dia koh des wohl net höra.. isch möglicherweise no a Komplex aus ihrer DDR-Zeit.. I dät ja vorschlaga, sie goht nach USA,.. vielleicht wellet dia ja so oine Bundesmerkelin :roll: S´wär dia allerbeschte Lösung für elle. On mir könntet noh wiadr oifach "old Europe" sei, ganz in Ruh on voller Überzeugung, so wia mia halt send, gell?!

Übern Schröder koh ma saga, was ma wit... er hot wenigschtens den Busch lenks liaga lassa.. guat.. mir hän au net gwusst, dass er scho zur Hälfte im Putin drinsteckte, on vielleicht hot ihn däs dra ghindert :roll: 'Egal.. es war guat so.. on mir gfallt des gar net, was unsere Bundesmerkelin da mit dem Bush.. ..also.. egal... es solltet koine hässliche Fraua Bundeskanzler werda, ganz oifach.. dia hän vielleicht Probleme, on sin für Komplimente on Schmeicheleia oifach offe.. da koh mah oifach nix mache. So isch die Natur - der Kopf isch na ausgeschaltet! I koh mir den Busch au wirklich gut vorstella, wenn´s um Notstände goht. Er isch doch total Teschto, on spricht dia niedere Inschtinkte von hässliche Fraua gradezua oh.
Noi.. also wenn a Bundeskanzlerin, dann bitte a sehr hübsche, dia des überhaupt net interessiert, was so en Zwerg babbelt on oifach macht, was richtig isch. :)

Oser Helmut.. also des isch emmer no a Kerle noch moim Gschmack! Also den däd i heut no net.. also Ihr wisset ja.. Bettkante on so, gell.. also öffentlich däf ma so ebbes nemmer schreiba.. s´isch brandgfährlich! I hans ja letschtens erscht gschrieba.. Spioniera isch ja jetzt erlaubt! :x

Passet guat uff!

Euer
Ernale
Er hod scho vui gscheide Sacha gsogt, da oid Schmidt. Schod is's, dass a si durch sei Raucherei im Gasthaus sejwa gschod't hod. So daat's aa da gscheid Sokrates seng.

Es is glaub i net richtig, wenn da oid Schmidt sogd, dass die Amis vasteh soin, dass die Muslmanndl dessejbe Verständnis ham, wie die Christn. Des ko ma aa net vasteh. Denn die Muslmanndl woin sie überoi ausbreitn und die Christn ham mitm Ausbreitn üwahaupt nix im Sinn, sie wern ja oiwei weniger. Oiso kennas aa net dessejwe Verständnis ham. Logo.

Dei Knurro

Hildejard Kasupke
Beiträge: 122
Registriert: 28.02.2008, 10:25

Beitrag von Hildejard Kasupke » 05.03.2008, 20:30

Also ick sach mal herzlichen Glückwunsch und hoff bei dit biblische Alter jibt der mal eenen aus!

Hildejard

Erna_Pritschibilski
ohne_Glied
Beiträge: 107
Registriert: 24.02.2008, 00:59

Also Hilde!

Beitrag von Erna_Pritschibilski » 05.03.2008, 23:22

Du schwätzscht au manchmal oifach so naus.. hasch den Link net ohklickt?! S´goht net um da Geburtschtag, sondern um de Amerikaner! Guat.. s´Knurrole hat scho Recht, mit dem was er sait, aber die Amis machet däs ja mit älle, net nur mit Moslems! S´isch oifach die Art wie halt Amis eba send! Odr? :roll:

Grüßle

Dei
Erna

PS: Musch halt mol Dei Brill uffsetza, Menschenskender! Ma könnt meina, Du hasch überhaupt nix glesa! Heidenei! :x

Hildejard Kasupke
Beiträge: 122
Registriert: 28.02.2008, 10:25

Re: Also Hilde!

Beitrag von Hildejard Kasupke » 06.03.2008, 19:41

Erna_Pritschibilski hat geschrieben:Du schwätzscht au manchmal oifach so naus.. hasch den Link net ohklickt?! S´goht net um da Geburtschtag, sondern um de Amerikaner! Guat.. s´Knurrole hat scho Recht, mit dem was er sait, aber die Amis machet däs ja mit älle, net nur mit Moslems! S´isch oifach die Art wie halt Amis eba send! Odr? :roll:

Grüßle

Dei
Erna

PS: Musch halt mol Dei Brill uffsetza, Menschenskender! Ma könnt meina, Du hasch überhaupt nix glesa! Heidenei! :x
Juten Abend Ernaken,
ick kiek mir ja ooch nich allet an! Wer weeß wat Dit für Schmuddelkram am Ende is!
Bin da vorsichtich, nachdem die Injeborch mir nen paar Links von ihrem Hansi hat zukommen lassen!
Ick gloob der kiekt sich schon nach neuen Brüsten für unsere Inje um, sah jedenfalls aus als wären dit so lauter Katalogseiten. Hab janich jewusst dat dit sowat jibt im Internetz!

Aber noch wat zu die Amis, die kennen wa ja hier in Berlin zur jenüje. Dachten ja ooch immer mit nen paar Nylons könnens die Weiber anmachen und weilde grad den Knurro erwähnst... Dit is aber keen Ami oder? Wenner seiner Holden schon keene Blümken kooft, meinst wir sollten ihm den Tip jeben mit die Nylons? Obwohl, wenn dit nen kleener Tollpatsch is, denn halten die keen Woche :roll: .
Die Hilde

Antworten