I mach mir grad so moine Gedanka...

Ingeborch Schmittseifer und Erna Pritschibilski im Dialog
Feuilleton des GdW

Moderator: Forenteam

Antworten
Erna_Pritschibilski
ohne_Glied
Beiträge: 107
Registriert: 24.02.2008, 00:59

I mach mir grad so moine Gedanka...

Beitrag von Erna_Pritschibilski » 06.03.2008, 23:11

heut liast ma ja überall, dass oser Papscht 3000 Exorzischta ausbilda will. :roll: Ich tät jetzt net saga, dass des ohbedengt falsch wär. Wisse mir´s? Könne mer au net ausschließa, odr? :roll:

Bei dem, was älles bassiert im Moment, könnt ma scho meina s´gäb Dämona, dia Besitz vo os nemma könnet. :roll: Also i könnt mir vorstella, dass dr oine odr andre.. ha ja.. denket mol! Wenn däs stimma tät! Däs würd viel erklära! Im Grond gnomma wär däs sogar ebbes guats! Ma könnt älles Übel dieser Welt beseitiga.. nuur mit Exorzischta! S´wär so oifach! :)

So ebbes isch abr au nur für die Schpirituellen ebbes.. ha ja.. wer hot denn dia Zeit sonscht, mit so ebbes sei Zeit zu verbringa? :roll:

Wia könnt ma sonscht mit dem im normala Leba ebbes ohfanga? ok.. ma könnts mal teschta, on soim Chef en Exorzischta schicka, wenn der koi Gehaltserhöhung geba möcht :) S´wär en Versuch wert! On älles mit voller Legitimation vo dr Kirch! Dia denket net, dass ma en Sprong in dr Schüssel hot, noi!

I han dacht dr Ratzinger isch vo dieser Welt.. noi.. entweder isch er aus der Vergangenheit, odr er isch vo dr Zukunft! hu nos, wie ma so scheh sait :) Vielleicht isch er abr au nur äußerscht clever? I moin.. hmm.. lasset mi mol nachdenka.. also 3000 1-Euro-Jobber für den Vatikan? :shock: :) Heut isch älles möglich! :)

Grüßle

Euer
Ernale

Erna_Pritschibilski
ohne_Glied
Beiträge: 107
Registriert: 24.02.2008, 00:59

Des mit dem Chef.. also i tät saga..

Beitrag von Erna_Pritschibilski » 06.03.2008, 23:16

s´könnt au sei, dass dr Chef a Moslem isch! :shock: Na tät i des liebr lassa! S´wär a weng..peinlich! :?

:)

Euer
Ernale

Hildejard Kasupke
Beiträge: 122
Registriert: 28.02.2008, 10:25

Beitrag von Hildejard Kasupke » 07.03.2008, 06:13

Moin Ernakin,
wat isn dit? Exhumistmus ? Wirst ma hier jetzt nich mit ferklije Sachen antanzen oder ? Mir hat die Injeborch mit ihre Tittenbilder schon jereicht, nu fang Du nich noch mit dem an wat der Paparazi unter der Kutte hat! Is hier öffentlich wollt ick nur mal nebenbei erwähnt haben!
Manchmal gloob ick Du bist nich von dieser Welt oder hast wieder zu vülle im Schnuffelberjer Anzeijer jelesen! Der Paparazi und Moslem?!
Jetze sach nich dit hättest nich jesacht! Zum Jlück verschwindet dit hier nich! Der Chef vonne Katholiken is der Papa und Du machst den zum Moslem!
Jedanken musst Dir schon machen wenn sich de Menscheit so weiterentwickelt wa? Bald haut Dir vermutlich eener mitter Keule uffn Kopp und verschleppt Dir in irjendeene Höhle...
Aber wat mal jut dat dit uns Weibsen jibt, wir kultivieren die schon und austreiben tun wa den Kerlen janz wat anderet! Jut, die Inje is da irgendwie zu gewühlsmassich mit ihrem Hans Heribert, aber die biejen wa ooch noch irjendwie hin, Wäre ja jelacht!

Die Emanzenhilde

Antworten